Wednesday, September 27, 2006

desene in piata operei

In cadrul evenimentului Bucarest Francophone care se va desfasura in perioada 22-30 septembrie 2006, in Piata Operei va avea loc evenimentul Capo-d’opera Graffiti, un work-shop realizat cu si pentru publicul larg.

Evenimentul incepe pe data de 27 septembrie si se va desfasura pe parcursul a doua zile, intre orele 15-19. Publicul larg este binevenit sa participe, sa experimenteze arta graffiti-ului sau orice alt tip de manifestare vizuala spontana de creativitate si buna dispozitie, inclusiv stencils si colaje.

Publicul care va simti ca are de spus va avea liber la creatie, desigur, pe teme legate de francofonie si de valorile acesteia. Cei interesati se vor putea exprima liber, dar vor putea beneficia si de sfaturile unor „profesionisti” in arta graffiti-ului, grupul cunoscut in lumea underground sub numele de „The Stencilers”, format din tineri pasionati de arta urbana.

Participantii isi vor lasa imaginatia sa curga pe sase panouri special create pentru Graffiti, cu dimensiunea 3 x 2 m, amplasate in Piata Operei. Intreg evenimentul va avea loc in aer liber, astfel ca fiecare sa aiba libertatea de exprimare necesara. Atmosfera va fi intretinuta de muzica unui DJ angajat special pentru acest eveniment.


asta ca fiind citat de aici

am fost si eu mai pe seara si lucrurile stau altfel; nu stiu daca era ploaia de vina, dar pe la 8 de-abia ridicau panourile si mi s-a spus ca maine se incepe desenatul. asa ca maine si poimaine, intre 15 si 19 sa fiti acolo. din cate am vazut in seara asta la cei care testau un panou, se va desena cu sinto; why does the government keep screwin' up? :)) macar de-o puneau si ei de niste beltoane... oh well, distractie placuta celor participanti, eu sunt la serviciu si am sa trec seara sa fac poze pt cei care nu pot ajunge. ceva poze de azi:

1

2

3

4

5

6

0 Comments:

Post a Comment

<< Home