Saturday, July 15, 2006

am intalnit si oameni stresati

stateam linistit astazi la serviciu, pe Y!M, chatuindu-mi viata (stiu ca romgleza e in floare la mine), cand, deodata, mi-a fost indicat site-ul mirific:
http://anti-mess.go.ro/
se pare ca domnii frustrati care au ridicat porcaria asta intr-un domeniu go.ro au o problema contra programelor de instant messaging. inca incerc sa imi dau seama daca e un pamflet sau daca vorbesc serios :)

la o uitare mai atenta (secondata de un ochi-ager-de-soimo-vultur al lui costi), se pare ca da, ei sunt foarte seriosi in ceea ce expun acolo. se pare ca chatul ucide, mai ales pt cei dependenti, care stau in jur de 35 de ore in fata calculatorului pe saptamana (mama lor de internauti, ce bataie merita asta - la biserica cu voi!).

copiii lui zelea-codreanu au acum un nou dusman: y! sunt curios cum il vor dobori pe asta, dupa minunatele lor alte reusite (ultimul exemplu care imi vine in cap este incercarea de asediere a paradei gay). oau, noua dreapta goes online. banuiesc ca ei comunica prin mailuri :)

2 Comments:

Blogger Ioana said...

Nu ma simt,nu nu eu nu sunt dependenta...nu nu not me.Lasand gluma la o parte is this for real?

12:17 am  
Blogger szigmund said...

e adevarat ca aia sunt tampiti. nu moare nimeni din chat. eventual, orbeste.

12:58 am  

Post a Comment

<< Home